Jde o klíčovou fázi v rámci ITIL Lifecycle Stream pro IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je klíčová aktivita, která pomáhá udržovat "up to date" vaše IT a přizpůsobovat se neustále měnícím se potřebám uživatelů. Principy neustálého zlepšování IT služeb prokazatelně zlepšují efektivitu i návratnost investice v projektech, ale i interních procesech organizace. Kurz se zabývá také tím, jak hodnotit rizika a jaké jsou kritické faktory úspěchu CSI. https://www.tx.cz/itil/itil-intermediate-continual-service-improvement
Nabízejte je na Tržišti v sekci doporučených nabídek a předběhněte konkurenci!
Vložit nabídkuePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 631 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.