Nalezeno 9 573 nabídek
Cíl: získat ucelený a praktický přehled o fungování bankovního systému, o principech bankovního podn...
Nový pohled na řízení oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární prevence.
Profesionálně zpracovaný instruktážní film umožní pracovníkům seznámit se s technologickými principy...
Cíl: poznat principy fungování finančního trhu, seznámit se s členěním finančních trhů, jednotlivými...
Cíl: získat koncepční přístup při formulování finanční vize a strategie, uvědomit si provázanost jed...
Základní pojmy a přístupy k problematice firemní kultury, firemní kultura jako řízený proces, měření...
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komuni...
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Cíl: získat komplexní přehled o fungování otevřené ekonomiky a bankovního systému v ekonomice, o ban...
Poskytnutí exkluzivní informace vytipovanému médiu dle jeho schopnosti stouto informací nejlépe nalo...
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání inform...
Cíl: návrhy a postupy jak dělat správné věci správně a snižovat náklady.
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika...
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pr...
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnost...
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvali...
Cíl: uchovat si pozitivní přístup i v situacích, kdy se nedaří (i dlouhodobě).
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkopro...
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Široké spektrum oborů i pozic, služby konzultantů specializovaných na zadaný obor Executive search.
Strategická analýza stavu firemního klimatu, projevy sociálně patologického chování.
Strategická analýza stavu firemního klimatu, projevy sociálně patologického chování.
Nezbytná školení pracovníků v oblasti managementu jakosti, ochrany životního prostředí, bezpečnosti...
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifiková...
Cíl: naučit se přístupu k vytvoření a řízení projektů, zvládnout metodiku projektového řízení.
Vymezení pojmu právní úkony, zastupování v pracovně právních vztazích apod.
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměs...
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 682 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.