Nalezeno 4 109 nabídek
Rádi s Vámi promyslíme a navrhneme konkrétní řešení. Tvorba návrhu je zcela zdarma. Vyrobíme pro Vás...
Kuchyňské papírové dvouvrstvé utěrky. Jedna XXL role nahradí 3 role standardních utěrek.
Kufr na kolečkách, přihrádky s jednoduchým přístupem, kapsa na dokumenty, tajná přihrádka na cennost...
Tvořivá sada tvarovací hmoty Kuličáky či "modelínu bez nepořádku", jak tuto sadu nazývají některé ma...
V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výko...
Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věc...
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celk...
Cílem je seznámit účastníky s diplomatickým protokolem a s pravidly, kterými se řídí společenská eti...
Jednodenní kurz zaměřený na předání informací a praktických rad ohledně vedení pracovních porad. Dop...
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respek...
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování...
Účelem tohoto kurzu je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků mezinárodních norem ISO 9...
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak sro...
Kurz je určen pro redaktory firemních časopisů, PR manažery, speciality pro interní komunikaci, spec...
V průběhu školení Vás inspirujeme a motivujeme k týmové práci, definujeme principy týmové spoluprác...
Komunikace je prostředník veškerého dění uvnitř firmy. V průběhu jednodenního semináře se soustředím...
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a...
Cílem je zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k zákazníkům a dodavatelům, osvojit si správný...
Cílem je naučit se jednat s problémovými klienty, obstát v krizových situacích jako profesionál, nen...
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle norm...
Cílem je naučit se orientovat v základních pojmech a metodách marketingu, pochopit souvislosti marke...
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním...
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu školení se zaměříme na...
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměřím...
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojeno...
Cílem je naučit účastníky stanovit si účel a cíl prezentace, přizpůsobit prezentaci typu a potřebám...
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 677 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.