Nalezeno 498 nabídek
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých...
Výcvikový program s cílem vybavit účastníky znalostmi a dovednostmi pro zvýšení efektivnosti obchodn...
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměs...
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článe...
Na prvním modulu si pod vedením kouče – průvodce personalistů společně vyspecifikujete profil person...
Cílem je naučit se pouívat kreativních metod při řešení problémů, poznat možnosti využití využít obo...
Cílem je naučit se poznat svůj tým, objevit v každém pracovníkovi skrytý potenciál, který se naučí m...
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuze...
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Cílem je za pomoci psychologických testů, případových studií a skupinových úloh poznat rysy své osob...
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Cílem je vybavit účastníky technikami přesvědčivé prezentace, prohloubit dovednost prezentování, dát...
Na tomto jednodenním semináři můžete získat základní povědomí co koučink je a co koučink není.
Work-life balance. Osobní vize. Můj talent. Důležité rozhodnutí. Já a můj tým. Obnova sil a načerpán...
Využití odborných znalostí a zkušeností při řešení problémů z nejrůznějších oblastí, vyžadujících sp...
„Říkám mu to, mluvím jasně a česky. On na mě kouká a pak udělá něco úplně jiného. V tom okamžiku byc...
Kdo z nás by si alespoň někdy nepřál rozumět tomu, jak uvažují lidé, se kterými se setkáváme, se kte...
Poslední, závěrečný modul týmové dílny personalistů je cíleně věnován Spirálové dynamice. Personalis...
Firmy, které usilují o zlepšení svých služeb pomocí efektivní aplikace procesů pro monitorování a zl...
Poslání telefonu jako komunikačního prostředku, osnova telefonního rozhovoru.
Naučit operátory call centra prodávat po telefonu, zajišťovat telemarketing.
Operativní řízení času - kde můžeme ušetřit čas, denní program.
Základní kurz určený všem, kteří mají pocit, že se řítí jinam, než chtějí. Kurz určený všem, kdo maj...
Program je koncipován jako dvoudenní. Jedná se o výcvikový kurz pro pracovníky PR či marketingových...
Cílem je rozvinout a zlepšit dovednosti týmové práce, zejména organizaci práce v týmu, komunikaci v...
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
Každý máme svůj přirozený pohyb, který vychází z naší energie, z našeho těla, z naší podstaty. Lze s...
Prezentovat zásady a pravidla prezentace speciálních virtuálních produktů. Procvičit prezentaci na z...
Pravidelná setkání začínajících i profesionálních koučů, kteří se účastní semináře Praktické NLP pod...
Vypneme mobily a na tři dny a tři noci se zastavíme v čase. Trochu se pročistíme a budeme společně h...
ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 582 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.
Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.
Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.
© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.