Přihlášení

nebo

Nabídky z oboru: Poradenství - managerské

Nalezeno 932 nabídek

Koučování

Použití technik především otázek cíleně směřujících ke zlepšení výkonu, k osobnostnímu rozvoji a vše...

Koučování

Během koučování je úsilí věnováno nalezení cesty k jednotlivým cílům a práci na realizaci v období m...

Koučování

Druhou z nich je osobnostní i profesní koučink - metoda schopná odhalit a probudit potenciál každého...

Koučování

Koučování je stále rozšířenější metoda rozvoje člověka, která vychází ze zkušenosti, že lidé se nejl...

Koučování

Koučování vidí člověka v jeho možnostech. Pomáhá člověku odhalit kdo je, kam jde a co umí. Je tedy...

Koučování individuální i týmové ALMAKON s.r.o.

Poskytujeme individuální koučování top manažerům a specialistům a týmové koučování řídícím i řešitel...

Krizová komunikace

Krizová komunikace je velmi specifická služba poskytovaná klientům, kteří se dostanou do situace, kd...

Krizový management, kvalita a bezpečnost potravin

Jsem odborníkem v oblasti krizového managementu, kvality a bezpečnosti potravin na evropské úrovni....

Kurz Řízení pracovního výkonu a hodnocení pracovníků

V tomto kurzu získáte informace a posílíte dovednosti potřebné pro přípravu a proaktivní řízení výko...

Kurz "Obchodní dovednosti, vedení úspěšných obchodních jednání"

Úroveň obchodníků se za poslední léta prudce zvýšila a kdo nechce zůstat pozadu, musí na konkurenci...

Kurz "Prezentační dovednosti (dvoudenní kurz)"

Praktický dvoudenní kurz určený pro všechny, kteří potřebují, aby jejich projev a prezentace byly j...

Kurz "Time management - řízení času"

Produktivita firmy a jedince přímo závisí na schopnosti plánovat a organizovat svou činnost, zdroje...

Kurz "Vedení lidí - Leadership"

Praktický dvoudenní kurz pro manažery plný tipů, které jsou ověřené praxí. Program obohacuje účastní...

Kurz - Chatování s náročným klientem v obtížných situacích

Program je určen pro všechny, kteří komunikují na své pozici s obtížnými klienty po chatu nebo e-mai...

Kurz - E-mailová komunikace

Cílem tréninkového programu je uvědomit si důležitost profesionálního obsahu a formy e-mailové komun...

Kurz - Efektivní komunikace pro nemanažerské pozice

Zefektivnit pracovní činnosti s maximálním využitím komunikačních dovedností v praxi, analyzovat mez...

Kurz - Interní komunikace a její důležitost v období změn

Cílem programu je motivovat pracovníky ke službě internímu zákazníkovi, uvědomit si důležitost každé...

Kurz - Jednání se zákazníkem v obtížných situacích

Trénink umožní účastníkům naučit se zvládat obtížné situace v komunikaci, umět jednat s agresivními...

Kurz - Profesionální recepční

Absolvováním tréninku zdokonalíte své pracovní postupy a získáte sebevědomí při prezentaci společnos...

Kurz - Profesionální sekretářka/asistentka

Absolvování tréninku umožní lépe organizovat svoji práci, zvýší schopnost spolupráce s nadřízeným a...

Kurz - Práce s hlasem a rétorika

Kultivovaný hlasový projev je jedním z předpokladů úspěšnosti v mnoha profesích. Lidský hlas jako ko...

Kurz - Síla pozitivního nesouhlasu

Cílem tréninku je naučit účastníky pozitivně a konstruktivně odmítnout a jednat vždy v souladu se sn...

Kurz - Typologie klienta

Cílem kurzu je poznat a pochopit vlastní silné stránky a rezervy a využít je pro svůj rozvoj a zárov...

Kurz Asertivita

Kurz je vhodný pro široké spektrum zájemců a nevyžaduje žádné specifické předchozí zkušenosti.

Kurz Asertivita

Během kurzu Vám přiblížíme hlavní zásady asertivního komunikačního stylu – otevřené, spontánní a věc...

Kurz Atraktivní HR marketing

Třetí modul je věnován HR marketingu. Dozvíte se jak s úspěchem oslovovat interní zákazníky v rámci...

Kurz Business protokol/společenské chování

Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celk...

Kurz Cesta vnitřní proměny

Pojďme společně projít cestou proměny a vzájemného působení mezi mužem a ženou.

Kurz Diplomatický protokol

Cílem je seznámit účastníky s diplomatickým protokolem a s pravidly, kterými se řídí společenská eti...

Kurz Druhá spirála kouče

9 denní vzdělávací kurz připravený podle standardů ICF.

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 017 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.